استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش کنیم تا ۱۵ اردیبهشت ماه همه پرونده های مردم به بانک های عامل معرفی و بانک ها تا ۲۵ اردیبهشت نسبت به تکمیل پرونده ها اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری گفت: رعایت برنامه زمان بندی برای بازسازی واحدهای تعمیری و ساخت واحدهای احداثی در سی سخت برای ما بسیار مهم است.

کلانتری افزود: مصمم هستیم تا پایان تیرماه منازل مردم آماده و مرداد ماه به آن ها تحویل شود.

او با اشاره به اینکه در ماه های پایانی دولت به سر می بریم، اظهار کرد: هیئت دولت به ویژه شخص ریاست جمهور و معاون اول رئیس جمهور خواستار ارتقای سرعت عملیات اجرایی در ساخت و ساز خانه های مردم دنا هستند.

کلانتری با بیان اینکه کارشناسی بنیاد مسکن از برآورد خسارات و تاییدیه استانداری به عنوان نماینده دولت برای تخصیص اعتبار از سوی دولت به مردم زلزله زده دنا یک فرصت طلایی برای بازسازی این شهر است، تاکید کرد: تلاش کنیم تا ۱۵ اردیبهشت ماه همه پرونده های مردم به بانک های عامل معرفی و بانک ها تا ۲۵ اردیبهشت ماه نسبت به تکمیل پرونده ها اقدام کنند.

او با بیان اینکه یکی دو هفته دیگر وارد بحث انتخابات می شویم، بیان کرد: روند کار بانک ها رضایت بخش و امیدوار کننده است.

استاندار استان خواستار نظارت بیش از پیش نظام مهندسی بر روند ساخت و سازها شد و ادامه داد: ما نه دقت را فدای سرعت و نه سرعت را فدای دقت نمی کنیم.

کلانتری با بیان اینکه عملکرد دانشگاه در بحث مقاوم سازی یک سند ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: در خصوص ساخت و ساز در روستای تاریخی و گردشگری سی سخت بیش از پیش دقت و کار کارشناسی لحاظ شود.

او با بیان اینکه کار انحصاری خدایی ناکرده فساد می آورد، اظهار کرد: وقتی رقابتی باشد سرعت و کیفیت کار ارتقا می یابد.

استاندار با تاکید بر اینکه نباید در کل استان مشکلی در خصوص تامین سیمان داشته باشیم، تاکید کرد: اولویت تامین و استفاده از سیمان با تولید داخل استان و کارخانه مارگون است.

کلانتری بیان کرد: به دنبال راه اندازی آزمایشگاه مکانیک خاک باشید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.