۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۳ اردیبهشت ماه)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، باز هم گوشی های شرکت شیائومی صدرنشین هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته طبق معمول گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی را می‌بینیم که پرتعداد در این جدول قرار دارند. هفته دیگری سپری شد و شیائومی گوشی دیگری را به بازار عرضه کرد. درست حدس زدید در مورد گوشی Redmi K۴۰ Gaming صحبت می‌کنیم که بعد از عرضه، فوراً به صدر جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته رسید.

نکته جالب اینجاست که گوشی Redmi Note ۱۰ Pro جایگاه خود را حفظ کرد و همچنان بدون تغییر در رده دوم جا خوش کرده است. گوشی Note ۱۰ معمولی شیائومی هم با یک پله صعود از جایگاه چهارم به جایگاه سوم رسیده است و دقیقا روند معکوس آن را Poco X۳ Pro در پیش گرفته است، چون جای خود را به نوت ۱۰ داده و خود با یک پله نزول در رده چهارم قرار گرفته است.

اما در یک سقوط آزاد، گوشی Xiaomi Mi ۱۱ Ultra از جایگاه صدرنشینی به زیر کشیده شد و تا رده پنجم سقوط کرد. تا این جا مثل هفته قبل نیمه بالایی جدول به صورت کامل تحت سلطه شرکت شیائومی است، اما هنوز تمام نشده و در جایگاه ششم هم گوشی Poco F۳ از شیائومی دیده می‌شود.

رقابت دیدنی سامسونگ و شیائومی

البته جایگاه‌های هفتم تا دهم را هم گوشی‌های شرکت سامسونگ اشغال کرده‌اند و در کل گویا بجز این ۲ شرکت، تولید کننده گوشی محبوب دیگری در دنیا وجود ندارد! رده‌های هفتم تا نهم جدول بدون تغییر مثل هفته گذشته است، که به ترتیب گوشی‌های Galaxy A۷۲، Galaxy A۵۲، ۵G و Galaxy S۲۱ Ultra ۵G در این جایگاه‌ها قرار گرفته اند.

گوشی تازه وارد دیگری هم در این فهرست دیده می‌شود. گوشی Galaxy A۵۲ با قرار گرفتن در رتبه دهم جدول، جایگاه‌های این هفته را تکمیل کرده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۳ اردیبهشت ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۳ اردیبهشت ماه)


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.