مرادنیا با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژە‌های عمران شهری سنندج گفت: اتمام این طرح مطالبە و خواست مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در بازدید از تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا ضمن ابراز رضایت از پیشرفت‌های موجود در این حوزه گفت: با تلاش شهرداری و همکاری‌های شورای شهر سنندج کار‌های بسیار مهمی در بخش عمران شهری سنندج تاکنون انجام شده و کار‌های مهم دیگری نیز در دست اجرا است.

اوبا بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمران شهری در راستای زیباسازی شهر، کاهش ترافیک، رفاه و در کل آسایش مردم است، افزود: از خواست‌ها و مطالبات مردم استان و شهر سنندج توجه به اجرای پروژه‌های شهری به بهترین نحو ممکن است و مسئولان باید در این راه همت مضاعف داشته باشند.

مرادنیا اضافه کرد: برای اجرای برخی از پروژه‌ها هزینه‌های قابل توجهی صورت گرفته و باید با به نتیجه رساندن آن‌ها وظیفه خود را تمام و کمال انجام دهیم.

استاندار کردستان بە همراە رئیس سازمان مدیریت و برنامە ریزی، معاون عمرانی استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر سنندج و جمعی از مدیران مرتبط از پروژە‌های اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان، بلوار ابن سینا در مسیر ورودی سنندج به همدان، طرح‌های در دست اجرای نایسر سنندج و کمربندی اسلام آباد سنندج بازدید و تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای این طرح‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.