کرونا و گلایه‌های کسبه اراکی از تعطیلی حدود یک ماهه

کسبه‌های اراکی از هزینه‌های یک ماهه تعطیلی کرونایی که به آن‌ها تحمیل شده گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با تصمیم ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی  مشاغل گروه  ۲ در استان بعد از تعطیلی نزدیک به یک ماهه فعالیت خود را مجددا از سر گرفتند.

برای پیگیری موضوع خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در بین کسبه رفته و از اوضاع کاسبی پرسید.

  این کسبه بسیار ناراضی از بسته بودن مغازه‌های خود در این مدت حدودا یکماه بودند  و  در گفت و گو با  خبرنگار ما، از برگشت خوردن چک‌های خود و تامین نشدن کرایه‌های سنگین مغازه و هزینه‌های زندگی گلایه‌مند بودند.

با تصمیم ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی گروه‌های شغلی ۲ به صورت آزمایشی به مدت یک هفته باید از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ و نیم بعد از ظهر فعالیت داشته باشند.

مشاغل شغلی گروه ۲ شامل مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.