آمار و ارقامی جالب از زندگی زنان دنیا

زنان در کشور‌های مختلف شیوه‌های خود را برای زندگی دارند که در این بین آمار‌های جالبی نیز از زندگی آن‌ها به دست آمده که در این گزارش می‌توانید بخوانید.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۱۴ ترلیون دلار از سرمایه‌های فردی در دست تمام زنان جهان است که آن‌ها انتظار دارند این مبلغ در سال‌های نه چندان دور به ۲۲ ترلیون دلار برسد.

 ۹۵ درصد زنان در دوره‌ای از زندگی خود تصمیم گیرنده اصلی مالی خانواده خود بوده اند.  نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که تعداد زنانی که قبل از بازنشستگی اقدام به پس انداز پول برای دوران بازنشستگی می‌کنند ۳۷ درصد بیشتر از مردان است.

 تعداد زنان فقیر بالای ۶۵ سال ۱۱ درصد از تعداد کل زنان جهان است و این رقم برای مردان ۷ درصد است. ۷۵ درصد از کل زینفعان جامعه تامین اجتماعی در جهان را زنان تشکیل می‌دهند.

زنان چهار برابر بیشتر از مردان همسر خود را از دست داده اند. ۸.۷ میلیون زن بالای ۶۵ سال در ایالت متحده زندگی می‌کنند که شوهر خود را از دست داده اند.

سالانه حدود ۷۰۰ هزار زن، همسر خود را از دست می‌دهند و یک آمار جالب نشان می‌دهند زنان از زمانی که همسر خود را از دست می‌دهند تا زمان مرگ خودشون به طور میانگین ۱۴ سال عمر می‌کنند.

۷۰ درصد از زنانی که همسر خود را از دست می‌دهند، تنها یک سال بعد تمام حساب‌ها و سرمایه‌های مشترک خود را تغییر می‌دهند و همچنین سرمایه‌های خود را در زمینه دیگری سرمایه گذاری می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ادم خوبه چن تا زن خوشکل داشته باشه،از جهت مالی هم مشکلی نداشته باش،
Iran (Islamic Republic of)
A T
۱۸:۴۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
چقدرم میتونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس یعنی در امریکا هم زنان بدون شوهر هست مث ایران که زنان خود سرپرست خیلی زیاد در ایران زنان مث مردان نیستن که تا شوهرشان از دست میدن برن ازدواج مجدد کن بر عکس مردان که تا همسرشون از دست میدن خیلی سری میرن زن میگیرن یعنی نمیتونن بدون زن زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چجوریه معمولاً خانوما بیشتر از آقایون عمر می‌کنن؟
البته به نظر من که برای بعضی آقایون خیلی خوبه،
مثلاً من اگه یه ازدواج کردم، اگه حادثه‌ای پیش نیاد من زودتر می‌میرم ولی اگه برعکس بشه زندگی برام بی‌معنی میشه و همش باید غصه بخور
اینجوری خیلی دردناک و عذاب‌آوره.
Netherlands
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره ما باید زود بمیریم
آخرین اخبار