سرهنگ علی محمدی گفت: رانندگان باید خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام ، در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو با بیان اینکه اکثر سرقت‌ها مربوط به خودرو‌هایی است که فاقد سیستم ضد سرقت می‌باشند، گفت: هر چه ضریب ایمنی خودرو‌ها افزایش یابد به همان میزان ضریب سرقت آن کاهش خواهد یافت.

او در رابطه با هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو ، اظهار کرد: رانندگان باید خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز نمایند و خودروی خود را حتی برای دقایقی کوتاه در اختیار افرادی که شناخت کافی از آنان ندارند قرار ندهند.

سرهنگ علی محمدی ادامه داد: رانندگان به هنگام ترک خودروی خود، از قرار دادن سوئیچ بر روی آن جداً بپرهیزند و همیشه هنگام ترک خودروی خود، از بسته شدن در‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند.

او مطرح کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم که هرگز خودروی خود را در اماکن خلوت و تاریک پارک نکنند، حین گردش و تفریح، خودروی خود را در مکانی امن و در صورت امکان در پارکینگ‌های عمومی و مطمئن پارک نمایند و هنگام ورود و خروج از پارکینگ منزل مراقب باشند افراد غریبه وارد پارکینگ نشوند.

او اظهار کرد: رانندگان باید هنگام تصادف یا نزاع‌هایی که احتمال ساختگی بودن آن‌ها وجود دارد، مراقب خودروی خود باشند و هنگام ترک اتومبیل، اسناد و اوراق شناسایی و اموال با ارزش را در داخل خودرو قرار ندهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.