رییس اداره ورزش و جوانان شوط از افزایش دو برابری سرانه ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سجاد اکبری  رییس اداره ورزش و جوانان شوط گفت: با اتمام و تکمیل طرح‌های ورزشی در دست اجرای این شهرستان سرانه فضا‌های ورزشی از ۴۳ صدم سانتی متر به ۸۷ صدم می‌رسد.

اکبری  اظهار داشت: با افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان، این سرانه به استاندارد کشوری می‌رسد.

او  افزود: در حال حاضر، هفت طرح عمرانی ورزشی در این شهرستان در دست اجراست که پنج طرح ورزشی سالن سرپوشیده در مراکز دهستان‌ها، شهر یولاگلدی و مرگنلر و ۲ طرح ورزشی خانه کشتی و سالن چند منظوره شهید سلیمانی را شامل می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شوط ادامه داد: این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۵ درصد دارند و تا پایان امسال ۲ طرح ورزشی به بهره برداری خواهند رسید.

اکبری اضافه کرد: برای تکمیل این سالن‌های ورزشی تابه حال ۱۲۰ میلیارد ریال از منابع استانی، ملی و سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در جهت افزایش سرانه فضا‌های ورزشی در این شهرستان سرمایه گذاران بخش خصوصی ۲ طرح ورزشی در دست اجرا دارند.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بزرگترین مجتمع ورزشی آبی و استخر مجهز سرپوشیده و سالن ورزشی چمن مصنوعی با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در این شهرستان در حال اجراست.

رییس اداره ورزش و جوانان شوط همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح ورزشی رو باز در روستا‌های شهرستان در آینده نزیدک خبر داد و افزود: با اتمام و تکمیل طرح ورزشی شهرستان سرانه فضا‌های ورزشی این شهرستان از ۴۳ صدم سانتی متر به ۸۷ صدم سانتی متر می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.