رئیس اداره ورزش وجوانان خوی گفت: مسابقات کشوری کشتی آشیرما در روز‌های ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

مسابقات کشوری و بین المللی کشتی آشیرما در خوی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛امیرحسین طباطبایی رئیس اداره ورزش وجوانان خوی افزود: مسابقات بین المللی کشتی آشیرما در آذرماه امسال با حضور تیم‌هایی از کشور‌های ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان و عراق به میزبانی شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

وی، همچنین از موفقیت اسکیت بازان خوی در مسابقات کشوری خبر داد و اضافه نمود: در لیگ کشوری اسکیت در رده نونهالان و نوجوانان اسکیت بازان خوی به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند و ۴ نفر از اعضای تیم خوی به تیم ملی راه یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی، در مورد پروژه‌های ورزشی شهرستان خوی نیز گفت: زورخانه پوریای ولی هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص اعتبارات لازم تکمیل آن بزودی آغاز می‌شود.

وی، افزود: برای تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری خوی نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تصویب شده است.

طباطبایی، سرانه ورزشی شهرستان خوی را ۶۳ سانتی متر برای هر نفر اعلام کرد و گفت: با تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری، سالن تیراندازی، زورخانه پوریای ولی، پیست چند منظوره و زمین ورزش‌های توپی کوی ولیعصر و همچنین احداث سالن ورزش جوانان که بودجه اش مصوب شده این سرانه به مقدار قابل توجهی افزایش و به سرانه کشوری نزدیک‌تر خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی، با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: در طول این هفته ۴۰ برنامه ورزشی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر و بخش‌ها و روستا‌های خوی به اجرا گذاشته شد.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی کشتی آشیرما در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.