مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از بهره برداری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه در هفته دولت خبر داد.

عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛افزود:ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه یکی از مهمترین پروژه‌های ورزشی در سطح استان است که با پیگیری‌های استاندار آذربایجان غربی و وزیر ورزش و جوانان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد:در سال جدید ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی اختصاص داده شده است،که امیدواریم شاهد افتتاح و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان باشیم.

وی با اشاره به مهمترین پروژه های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در سال جدید،گفت:تکمیل پروژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری سلماس تکمیل و راه اندازی پروژه ۵۰۰۰ نفری بوکان،افتتاح زمین چمن گوگ تپه مهاباد و همچنین راه اندازی پروژه تارتان ارومیه از مهمترین پروژه‌هایی هستند که امسال به بهره برداری خواهند رسید.

چمن گلی با اشاره به این که در اکثر شهرستان‌های استان چه در بخش روستایی و چه در بخش شهری پروژه‌های خوبی را احداث خواهیم کرد افزود: با احداث و تکمیل این پروژه‌ها سرانه ورزشی استان به استاندارد های کشوری نزدیک خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان امسال برای اولین بار سمینار شورای مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان درارومیه برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ن.م
 

 ورزشگاه شهید باکری ارومیه هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.