مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه در سال ۹۶ جزء الویت‌های نخست اداره کل ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عبدالله چمن گلی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه جزء پروژه های قدیمی شهرستان ارومیه است که نیمه تمام باقی مانده است.
 
وی ادامه داد: این ورزشگاه زمانی تکمیل و افتتاح می شود که  اعتبارات لازم و تصویب شده  تخصیص پیدا کند.
 
چمن گلی به سفر اخیر وزیر سابق ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت:مسولین کشوری و استانی زیادی از روند ساخت ورزشگاه بازدید کرده اند و در سفر وزیر سابق ورزش و جوانان تصمیم براین شد که در صورت تخصیص اعتبارات این ورزشگاه در دهه فجر سال 95 افتتاح و به بهره برداری برسد ولی به دلیل کمبود اعتبارات محقق نشد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی، نیز  32 میلیارد تومان به حوزه ورزش اختصاص یافت اما تاکنون تخصیصی صورت نگرفته است.
 
چمن گلی افزود:با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سفر اخیر ریاست جمهوری، بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری در سال 96 انجام می‌شود و به اتمام رساندن ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه جزء الویت های اول اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:در حال حاضر زمین فوتبال چمن مصنوعی، صندلی تماشاگران، ورزشگاه آماده است و می تواند میزبانی مسابقات شود ولی به دلیل نبود محوطه سازی و آماده نبودن رختکن و سرویس های بهداشتی فعلا امکان بهره برداری از ورزشگاه وجود ندارد.
 
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.