مدیر دفتر تسهیلگری کوی زویه اهواز ایجاد فضای آموزشی مناسب و ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت در این منطقه را الزامی دانست.

قربانی مدیر دفتر تسهیلگری کوی زویه اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با بررسی های انجام شده در این منطقه مشخص شد که کوی زویه فاقد فضای آموزشی برای مقطع متوسطه اول و دوم است، به همین دلیل باید برنامه های جدی برای حل این مشکل در دستورکار قرار گرفته و اجرایی شوند.

او با بیان اینکه دانش آموزان این منطقه ۲ زبانه هستند و گاهی متناسب با مقطع تحصیلی سواد کافی ندارد، افزود: از مسئولان انتظار داریم برای ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت همکاری لازم را داشته باشند.

قربانی در ادامه به اهدای زمینی به وسعت ۳ هکتار برای احداث مدرسه از طرف اهالی زویه اشاره کرد و بیان داشت: اما زمین مذکور برای ساخت مجتمع فرهنگی و ورزشی مورد استفاده قرار گرفت و هم اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت به حال خود رها شده و نیمه تمام مانده است.

مدیر دفتر تسهیلگری کوی زویه اهواز با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار و مطلوب در کوی زویه برای حل مشکلات، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرده و با استعداد می‌توان برخی از مشکلات را حل کرد، اما همکاری مسئولان مربوطه نقش مهمی و اساسی در این زمینه ایفا می کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.