شرکت اپل هفته گذشته محصولات جدیدی را معرفی کرد که تاریخ عرضه احتمالی این محصولات به تازگی اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مک رومورس؛ هفته گذشته اپل مدل‌های جدید iPad Pro را با پردازنده سریع‌تر M1 و نمایشگر mini-LED جدید ۱۲.۹ اینچی و همچنین مدل‌های ۲۴ اینچی iMac جدید را در رویداد سالانه خود معرفی کرد. هر دو مدل iPad و iMac از ۳۰ آوریل برای پیش سفارش در دسترس خواهند بود، در حالی که اپل گفته که این محصولات در نیمه دوم ماه می‌ ارسال می‌شوند، اما تاریخ مشخصی ارائه نکرده است.


بیشتر بخوانید


تاریخ عرضه محصولات جدید

با این حال، جان لوئیس، خرده فروش و سهامدار اپل، فروشگاه اینترنتی خود را به روز کرده و گفته iMac‌های جدید یعنی هر دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی iPad Pro از جمعه ۲۱ می ( روز جمعه ۳۱ اردیبهشت)  در دسترس هستند. اپل معمولاً محصولات جدیدی را در همان روز که در ایالات متحده عرضه می‌شود، در انگلیس به بازار عرضه می‌کند.

تاریخ عرضه آیپد پرو جدید و آی مک با تراشه M1 فاش شد

مدتی قبل جان پروسر از افشاگران معروف، تاریخ ۲۱ می (روز جمعه ۳۱ اردیبهشت) را برای عرضه آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی اعلام کرده بود. او تاریخ عرضه آیپد پرو ۱۱ اینچی را نیز روز ۲۲ می‌پیش بینی کرد، اما برخی از افراد این تاریخ را با تکیه به این دلیل که اپل تاکنون محصولات خود را در روز‌های تعطیل میلادی به بازار ارائه نکرده، رد کردند.

تاریخ عرضه آیپد پرو جدید و آی مک با تراشه M1 فاش شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل به دلیل ادامه کمبود تراشه با محدودیت‌های قابل توجهی در عرضه روبرو شده و به نظر می‌رسد تاخیر بین اعلامیه و ارسال دستگاه‌های جدید از این گزارش‌ها پشتیبانی می‌کند. در واقع، در جلسه توجیهی درآمد اپل در روز چهارشنبه، مدیر عامل شرکت تیم کوک گفت که مشکلات تأمین کننده خطوط iPad و Mac وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار