مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق کابل فیبر نوری در میاندورود به دام افتاد

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی میاندورود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت، سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری متهم حین سرقت فیبر نوری مخابرات خبر داد و گفت: سارق در تحقیقات پلیسی به ۴ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف موتور سیکلت قاچاق غیر مجاز در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت:در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر بابل بود شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: موتور سیکلت مکشوفه با پرونده متشکله به تعزیرات بابل تحویل شد.

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق درمیاندورود

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: ماموران گشت آگاهی این شهرستان در حین اجرای ماموریت به یک خودروی حامل چوب در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان مشکوک شدند.

او افزود:ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ باقری گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.