مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۸ تن چوب قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی با هدف پیشگیری از قاچاق محصولات جنگلی و برخورد با قاچاقچیان چوب، گشت زنی در محور‌های کوهستانی و بالادست را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی ۲ خودروی کامیون حامل چوب‌های جنگلی توسط ماموران پلیس آگاهی، افزود: ماموران در بازرسی ازکامیون‌ها ۸ تن چوب را که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی ۲ قاچاقچی چوب را در این اقدام دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ سوداگر مرگ را در حین جابجایی مواد افیونی با یک خودروی سواری شناسایی و در اقدامی هوشمندانه خودروی آنان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف ۵ کیلو گرم حشیش در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

رمزگشایی از ۷۳ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در راستای برقراری امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال، افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی‌های قضائی در اقداماتی ضربتی ۴۱ سارق و مالخر اموال را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷۳ فقره سرقت اماکن خصوصی، سیم برق و... اعتراف کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.