مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ تن مرغ خارج از شبکه توزیع در آمـل

سرهنگ ذات الله رضوانـی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مرغ خارج از شبکه توزیع در از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این ارتباط، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی به ۲ خودروی حامل مرغ در محور مواصلاتی این شهرستان مشکوک شدند.

رضوانـی رضوانی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن در مجموع ۶ هزار کیلو گرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

او افزود: مرغ‌های مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در قائم شهر

سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران انتظامی قائمشهر در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی قائمشهر پس از تلاش بی وقفه مخفیگاه یک سارق سابقه را را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم که بلافاصله پس از دستگیری منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود، در برابر ادله و اسناد ماموران انتظامی و در بازجویی‌های پلیسی به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری ۲ مالخر اعتراف کرد.

سردار میرزایی از دستگیری ۲ مالخر اعترافی و همدست سارق دستگیر شده خبر داد و افزود: ماموران انتظامی قائمشهر متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف ۲۵۰۰ کیلو آرد قاچاق در نور

سرهنگ داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران انتظامی نور در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی آردخبازی بدون مجوز و خارج از شبکه توزیع، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه یک خودروی نیسان حامل آرد قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودروی نیسان خبر داد و گفت:ماموران انتظامی در این اقدام یک قاچاقچی آرد را پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.