رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز را ۱۴ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۴ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۳۲ دقیقه بامداد آتش سوزی منزل مسکونی در کوی سلیم آباد مهار شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه در منطقه گلستان، خیابان اقبال، خیابان نفت ۴ توسط آتش نشانان افزود: آتش نشانان حریق کافه در ساعت ۴ و ۲۰ دقیقه که به علت اتصال برق در منطقه زیتون کارمندی خیابان کمیل رخ داده بود، با حضور به موقع مهار کردند.

قنبری به واژگونی خودروی ال ۹۰ در ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه در مسیر دروازه به سمت چهارشیر بر اثر برخورد به پل عابر پیاده و نجات راننده از درون اتاقک خودرو اشاره کرد و بیان داشت: آتش شوزی به علت نشت گاز LPG در پژو ۴۰۵ در منطقه کریشان مسیر ملاشیه اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اطفای حریق کارگاه لحاف دوزی در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه در بازار عامری خیابان علوی ۳ به علت اتصال برق دستگاه پنبه زنی اظهار کرد: مهار آتش در منزل مسکونی در ساعت ۲۲ و ۴۳ دقیقه در منطقه کیان آباد ۱۸ متری اول به علت حریق پیک نیک با موفقیت انجام شد.

او با اشاره به قطع و افتادن کابل برق در مسیر سید خلف ادامه داد: در عملیات‌های نجات افراد محبوس شده در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق پادادشهر، بوستان، سخیریه، کوی رسالت و عملیات نجات افراد محبوس در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کوی انقلاب منجر به رها شدن ۱۴ شهروند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.