تیم فوتبال فولاد ایران در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوحدات اردن می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد ایران امشب و در آخرین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۱ به مصاف تیم قعر نشین جدول گروه D این مسابقات، الوحدات اردن می‌رود. دیداری که با توجه به شرایط ۲ تیم در این گروه و حضور در رتبه‌های سوم و چهارم جدول و همچنین حتمی شدن حذف هر ۲ تیم از این مسابقات، حساسیت خاصی ندارد و شاید هر ۲ تیم به دنبال پایانی خوش در این رقابت‌ها باشند.

شاگردان جواد نکونام در این بازی به دنبال جلوگیری از ثبت یک آمار منفی نیز هستند، آماری که با توجه به روند خوب فولادی‌ها در لیگ برتر و همچنین دور رفت لیگ قهرمانان آسیا و مرحله پلی آف این مسابقات چندان برای این تیم قابل باور نیست.

تیم فوتبال فولاد خوزستان بر خلاف دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ۲ بازی خود در دور بازگشت این مسابقات تا کنون موفق به زدن گل نشده و هر ۲ مسابقه خود را بر خلاف تیم اردنی با شکست پشت سر گذاشته است.

شاگردان نکونام امیدوار هستند که با پیروزی مقابل حریف اردنی خود، از ثبت یک رکورد منفی در لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری کنند و همچنین این مسابقات را با پیروزی و ثبت یک خاطره خوش برای هواداران به اتمام برسانند.

تیم‌های فوتبال فولاد ایران و الوحدات اردن امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار