مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره مسابقه تیم خود مقابل الوحدات اردن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارشش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسو سسما، مربی تیم فوتبال فولاد ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل الوحدات اردن در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما با همان انگیزه همیشگی فردا به میدان می‌رویم، با توجه به اینکه احتمال صعود وجود ندارد، بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا با پیروزی و یک خاطره خوب مسابقات را ترک کنیم.

او افزود: هدف اصلی ما این بود که تیم پر قدرت العین را شکست بدهیم و در مسابقات گروهی حاضر باشیم که این کار را با قاطعیت انجام دادیم. ما خواستیم امسال در مرحله گروهی حاضر شویم و برای بازیکنان و باشگاه فولاد تجربه اندوزی کنیم تا در سال‌های آینده نتایج بهتری بگیریم. هدف ما ارائه بهترین عملکرد تیمی بود تا به تیمی که ساخته ایم، هم خودمان و هم هواداران‌مان افتخار کنیم.

او ادامه داد: قطعا می‌دانستیم در یک گروه سخت با السد و النصر ۲ مدعی قهرمانی حضور داریم، اما در زمین مسابقه نشان دادیم که دست کمی از این ۲ تیم نداریم. این ۲ تیم با داشتن بازیکنان گران قیمت و باتجربه به این مسابقات آمدند، اما این مسابقات برای بازیکنان ما تجربه مهم و گران بهایی خواهد شد چرا که اکثر آن‌ها تجربه این چنینی نداشتند. در مجموع با این ۲ تیم خوب مبارزه کردیم.

سسما افزود: اگر یک مقدار خوش شانس بودیم می‌توانستیم در هر ۲ بازی با السد پیروز باشیم. در بازی اول مقابل السد روی یک توپ مرده گل خوردیم و این نهایت بدشانسی بود. در ۲ بازی با النصر هم فکر می‌کنم حق ما گرفتن امتیازات بیشتری بود.

مربی فولاد در پایان گفت: تیم ما طبق معمول با انگیزه فراوان و با نظم همیشگی پا به این مسابقه خواهد گذاشت و شکست الوحدات هدف ما است تا با خاطره خوب و شیرین به ایران بازگردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار