سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سسما: امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه خوب مقابل السد، باعث سربلندی ایران شویم

مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره مسابقه تیم خود مقابل السد قطر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسو سسما، مربی تیم فوتبال فولاد ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل السد قطر در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با نتایجی که تا کنون کسب کرده ایم، فردا برای ما یک فینال سخت است. هر تیمی که فردا برنده شود، شانس صعود قبل از بازی پایانی در دستان خودش خواهد بود. تیم بزرگ السد، بازیکنان و کادر فنی در سطح جهانی دارد که تجربه بزرگی در این مسابقات دارند. آماده مبارزه برای دیدار فردا هستیم و قطعا بازیکنان با انگیزه بیشتر و منسجم‌تر در این دیدار به میدان می‌روند. اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم، دستاورد بزرگی است؛ اگر این گونه نباشد به حریف تبریک می‌گوییم و به بازیکنان خود افتخار می‌کنیم.

او ادامه داد: تا کنون در هیچ دیداری کم نیاورده‌ایم و برای همین موضوع به همه بازیکنان تیم افتخار می‌کنم؛ بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای که در چنین مسابقاتی حاضر نبوده‌اند. امیدوارم فردا داوری نیز روز خوبی داشته باشد؛ زیرا در بازی قبل ۲ اشتباه بزرگ از سوی داور علیه ما اتفاق افتاد که می‌توانست روند و نتیجه مسابقه را تغییر بدهد.

سسما افزود: ما نماینده فوتبال و مردم خوزستان و ایران هستیم و امیدوارم بتوانیم باعث سرافرازی آن‌ها شویم. مطمئنم که فردا بازیکنان تمام توان خود را در این مسابقه برای شادی هواداران و مردم ایران به کار خواهند بست.

او در خصوص استفاده نکردن از سیستم VAR در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: من برای نخستین بار است که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنم، اما باعث تعجب من است که با این همه امکانات چرا ای‌اف‌سی از این سیستم ویدیویی استفاده نکرده و قطعا نبود VAR ضرر بزرگی برای ما بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.