با ثبت چهار مورد فوت جدید در بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۱۹ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۳۱۷ آزمایش انجام شده در استان ۱۲۴ آزمایش مثبت قطعی اعلام شد گفت: از ۱۲۴ مبتلای جدید به کرونا، ۳۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۹۳ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

او  افزود: از این تعداد ۵۵ بیمار مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۰ نفر طبس، ۵ نفر درمیان، ۴ نفر فردوس، ۴ نفر سرایان، ۲۵ نفر قائنات، ۴ نفر سربیشه، ۱ نفر بشرویه، ۲ نفر شهرستان نهبندان، ۶ نفر شهرستان خوسف و ۸ نفر نیز مربوط به شهرستان زیرکوه بوده است.

مهدی زاده گفت: هم اکنون ۳۰۶بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ۱۹۶ نفر دارای تست مثبت کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: ۲۹ بیمار مبتلا کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که حال عمومی ۷ نفر وخیم است.

او با اشاره به فوت ۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان در شبانه روز گذشته گفت: با فوت این چهار نفر، تعداد کل فوت شدگان کرونا در خراسان جنوبی به ۸۱۹ نفر رسید.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.