فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به منظور تسریع در روند پیشگیری از کلاهبرداری اینترنتی کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد راه اندازی می‌شود.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی بستر بسیاری از کلاهبرداران سایبری بوده و شگرد جدید مجرمان هر روز با نسخه جدیدی پیچیده می‌شود از این رو به منظور تسریع در روند پیشگیری کلاهبرداران اینترنتی پلیس فتا کانال خود را در اپلیکیشن شاد راه اندازی می‌کند.

توحیدی افزود: با توجه به ارائه آموزش برای دانش‌آموزان در بستر فضای مجازی و استفاده از اپلیکیشن شاد، شهروندان مراقب شگرد‌های مجرمان سایبری در این خصوص باشند.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: از ارائه اطلاعات هویتی به افراد غیر یا وارد شدن به لینک‌های تبلیغ شده در فضای مجازی که از معتبر بودن منبع آن اطمینان ندارید به جهت پیشگیری از آسیب‌های احتمالی خودداری کنید.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه برای نصب اپلیکیشن یا سامانه شاد نیازمند پرداخت وجه نیست؛ به خانواده‌ها توصیه کرد: اگر فرزند شما از تبلت یا گوشی هوشمند اندروید استفاده می‌کند، ساده‌ترین کار برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک در فضای مجازی، استفاده از ابزار Google Family Link است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.