بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابگوی بیماران کرونایی سه شهرستان نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  معاون درمان وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: با شیوع پیک چهارم کرونا روزانه ۱۷۰ بیمار کرونایی از شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده در این بیمارستان بستری می‌شدند که همین امر باعث بروز مشکلات زیادی می‌شد.

قاسم جان بابایی افزود: با توجه با نبود بیمارستان در شهرستان‌های چرام ولنده و گستردگی شهرستان کهگیلویه نیاز است که مرحله دوم بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اجرا شود.

آقای جان بابایی اضافه کرد: با رایزنی های انجام شده قرار است یک بیمارستان با مشارکت تامین اجتماعی در محوطه بیمارستان امام خمینی دهدشت ساخته شود.

او روند فعلی مراجعه بیماران کرونایی اعم از سرپایی و بستری دربیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت را کاهشی دانست و گفت: امیدوارم با رعایت مردم در روز‌های آینده تعداد بیماران کرونایی در این سه شهرستان کاهش یابد.

معاون درمان وزیر بهداشت از اجرای طرح توسعه بخش‌های آی سی یو در بیمارستان دهدشت هم خبر داد و افزود: بنا داریم ظرف مدت دو هفته آینده تعداد تخت‌های آی سی یو این بیمارستان نیز توسعه یابد.

آقای جان بابایی اضافه کرد: کلینیک تخصصی شهر دهدشت نیز که یکی از برنامه‌های طرح تحول سلامت هم تا خرداد ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.