مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان سال ۱۳۹۹ در این استان تمدید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد علی غفاری مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت : مودیان مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل برای ارائه اظهارنامه مالیاتی خود فرصت دارند اما با توجه به شرایط کرونایی مهلت ارائه اظهارنامه این دوره تا  روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه امسال تمدید شده است.

غفاری افزود: مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند از طریق سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR  اطلاعات تکمیلی در این ارتباط را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات اقدام کنند.

او تاکید کرد: پارسال بیش از ۸۲۲ میلیارد ریال از محل مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها ودهیاری های استان کمک شد که این امر نشان دهنده نقش مالیات در توسعه استان است.

نرخ مالیات بر ارزش‌افزوده ۹ درصد است که مطابق قانون شامل ۶ درصد مالیات و سه درصد عوارض ارزش‌افزوده است.

غفاری بیان کرد: این پرداخت ها با هدف توسعه مناطق شهری،روستایی و عشایری به شهرداری ها،دهیاری ها و فرمانداری های استان صورت گرفته است.

او ابراز داشت :پرداخت این اعتبار در جهت کمک به رفع مشکلات شهرداری ها،دهیاری ها  و توسعه مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد نقش انکارناپذیری داشته است.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است.

این استان ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.