فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر گفت: ساخت ٢٧ واحد آموزشی با اعتبار ٢٨٠ میلیارد ریال امروز سه‌شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شد

سردار محمد ناظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ٢٧ واحد آموزشی آموزشی در مناطق ایرانشهر، بمپور، دلگان، نیکشهر، فنوج، اسپکه و بنت ساخته می‌شود.

او بیان کرد: پیرو قرارداد قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس برای ساخت ١٠٠ واحد آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته ٢٧ واحد در حوزه قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر است که از امروز عملیات ساخت آنها آغاز شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر گفت: برای ساخت این تعداد واحد آموزشی ٢٨٠ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

او  با اشاره به اهمیت، جایگاه آموزش و توسعه فضاهای آموزشی افزود: سپاه از مردم، با مردم و برای مردم است و این نهاد مقدس و مولود انقلاب خدمت به مردم را همواره سرلوحه کارهای خود می داند.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار