دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: ۵ تبعه هندی مبتلا به کرونا در بوشهر شناسایی شدند و تست آن‌ها برای بررسی بیشتر به تهران فرستاده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: ۲۰ نفر از اتباع کشور هندوستان از مرز استان‌های همجوار وارد استان بوشهر شده بودند که به دلیل حساسیت موجود بر روی سوش هندی ویروس کرونا، با پیگیری مرکز بهداشت شهرستان پس از نمونه گیری از این تعداد پاسخ تست ۵ نفر از این افراد مثبت و ۳ نفر نیز مشکوک گزارش شده است.

او افزود: پس از نمونه‌گیری از این افراد پاسخ آزمایش برای تعیین نوع سوش کرونا به تهران ارسال شده است که تا فردا جواب قطعی مشخص خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه این هندی‌ها از طریق مرز استان‌های همجوار به بوشهر سفر کرده بودند، عنوان کرد: به محض شناسایی و نمونه گیری از این افرد، تمام این ۲۰ نفر قرنطینه شده و تحت نظارت هستند و اجازه خروج از مکان قرنطینه و ورود به شهر را نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید


دکتر کشمیری بیان کرد: فعلا هیچ دلیلی مبنی بر اینکه کرونای بیماران هندی، سوش جدید باشد وجود ندارد، تنها به این دلیل که این افراد تبعه هند بوده‌اند و به علت حساسیت موجود از آنان نمونه‌گیری شده و تا مشخص شدن نتیجه آزمایش در قرنطینه خواهند بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
همین امشب وزیر بهداشت هم در مورد اتباه هندی در استان ها جنوب کشور میگفت هم هندی هم افریقا جنوبی وزیر بهداشت از نگرانی کرونا هندی و کرونا افریقای جنوبی ابراز نگرانی کرد اخی یاد جون هامون که یکی یکی که چی بگم 300 تا 300 تا دارن میمیرن داریم با کرونا و بحران کرونا بحران بی ابی نابود میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام کورنا بلاست وخدا می تونه فقط این بلا رو رفع کنه چون هر بار تغییر ورژن میده به خدا پناه ببریماارجاع به فیلم ملک سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تبعه هندی اینجا چکار میکنه!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ملت چکار کنن خدایی. از کرونا و امراض به ستوه آمدیم. علمای اسلام دعا کنن و پناه ببریم به خدا و اهل بیت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کار شناس موتور مونتاژ موتو سیکلت در ایران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا تو بوشهر چه کار می کردن؟
Netherlands
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خارجی ها تقریبا همیشه در بنادر هستند. به عنوان خدمه کشتی و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بوشهر همه جوره هست. فارس ولر داره. عرب داره.هندی و بلوچ داره.تا حدودی بختیاری و ترک قشقایی هم داره.بیشتر فارس و عرب و لر داره و بازرگانان هندو پاکستان