۱۱۷ داوطلب انتخابات شورا در مجموع ۶ شهر آمل تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا شریعت فرماندار آمل با بیان اینکه ۲۰۶ نفر در انتخابات شورای آمل و شهر‌های تابعه نامنویسی که از این تعداد ۱۴ نفر انصراف دادند و مابقی پرونده انان برای صلاحیت‌ها بررسی شد، گفت: از این تعداد ۷۵ نفر رد صلاحیت و ۱۱۷ نفر تایید صلاحیت شدند.

او با بیان ثبت نام کاندیدا در ۶ شهر از شهرستان آمل، افزود:این۶ شهر شامل آمل، گزنک، رینه، بابکان، دابو و امامزداه عبدالله می‌باشند.

فرماندار آمل از تایید صلاحیت ۷۴ نفر کاندیدای شورای شهر آمل اشاره کرد و گفت: ۱۲۶ نفر در آمل نامنویسی کردند که از این تعداد ۱۰ نفر انصراف داده و ۱۱۶ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که صلاحیت ۴۲ نفر احراز نشد.

او در خصوص تایید صلاحیت داوطلبان در ۵ شهر دیگر آمل، افزود: ۱۱ نفر در گزنک نامنویسی کردند که ۶ نفر تایید صلاحیت شدند، ۲۶ نفر در بابکان کاندیدای شورا شدند که صلاحیت ۱۴ نفر آنها تایید شد.

شریعت با بیان اینکه در دابودشت ۱۵ نفر نامنویسی کردند که ۲ نفر انصراف دادند، گفت:۱۵ نفر در امامزاده عبدالله ع ثبت نام کردند و ۱۱ نفر تایید صلاحیت شدند و ۴ نفر تایید نشدند.

او از ۷/۰۶ درصد مشارکت زنان در کاندیدای انتخابات شورای آمل خبر داد وافزود: ۱۴۶ نفر زن ویک هزار و ۸۹۴ مرد در انتخابات شورا‌ها در این شهرستان نامنویسی کردند و ۳۵۴ نفر از اعضای شورای شهر کنونی هم در انتخابات نامنویسی کردند.

شریعت گفت: کل داوطلبان شورای شهر آمل ۲۰۴ نفر و در مجموع شورای شهر و روستا ۲ هزار و ۴۰۰ نفر هستند.

فرماندار آمل بیش از ۹۰ درصد انتخابات را الکترونیک خواند و افزود: هدف ما مشارکت بالای مردم، ایجاد اعتماد، همراهی و همدلی مردم است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار