رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: این ستاد در راستای تعامل فرمانداران با سایر دست‌اندرکاران انتخابات گام برمی دارد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: انتخابات به عنوان یک کار ملی و در سطح ملی انجام می‌شود ذینفعان و دست اندر کارانی دارد که هماهنگی بین کلیه دست اندرکاران و مرتبطین این انتخابات می‌تواند به برگزاری انتخابات قانونی شفاف و در کمال امنیت کمک کند.

اکرمی افزود: به همین لحاظ ستاد انتخابات استان مرکزی تصمیم گرفته که در ادوار و در زمان‌های مختلف برگزاری انتخابات، نشست‌های تعاملی فرمانداران به عنوان مجریان اصلی را با سایر دست‌اندرکاران به انجام برساند.

او با بیان اینکه تاکنون نشست‌های مشترک فرمانداران با روسای هیئت نظارت استان، مدیرکل اطلاعات، فرمانده انتظامی استان انجام شده اضافه کرد: همچنین جلسه مشترک فرمانداران استان با رئیس کل دادگستری استان هم در سه حوزه‌ای که دستگاه قضا در زمینه انتخابات شان دارد برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: تعدادی از دادستان‌ها و روسای دادگستری عضو هیئت‌های اجرایی هستند، دادگستری‌ها به عنوان یکی از مراجع چهارگانه استعلام در قانون معرفی شدند و همچنین رییس کل دادگستری به عنوان رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی شان دارد.

او ادامه داد: به همین لحاظ برای اینکه تعامل مناسب تری بین فرمانداران و دستگاه قضا انجام شود این نشست مشترک برگزار شد و فرمانداران مباحث خوبی مطرح و رئیس کل محترم دادگستری هم دیدگاه‌های خودشان را در این زمینه‌ها مطرح کردند.

اکرمی تصریح کرد: درکل هرچه تعامل بین فرمانداران و مسئولان دستگاه قضا بیشتر باشد شاهد یک انتخابات قانونمند تری در سطح استان مرکزی خواهیم بود و امیدواریم اینگونه رقم بخورد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.