میربهبودی گفت: گذر از وضعیت قرمز کرونا شهرستان در گرو همکاری مردم در رعایت دستور العمل‌های بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی، فرماندار شهرستان خاتم در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم در اخر اسفندماه پارسال و اوایل امسال در تعطیلات نوروزی باعث افزایش شیوع ویروس کرونا در شهرستان شد.

میربهبودی افزود: شهرستان خاتم جزو اولین شهرستان‌های استان بود که وارد موج چهارم این بیماری شد و با وضعیت قرمز روبرو شد و برای گذر از وضعیت قرمز کرونایی همکاری مردم در رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را می‌طلبد.

️او بیان کرد: حفظ سلامت مردم از اولویت مسئولین است و به این منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی مردم و نظارت آن توسط دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آمار مبتلایان به این بیماری مورد انتظار است.

میر بهبودی تصریح کرد: بیشترین علل شیوع ویروس کرونا در شهرستان خاتم دورهمی‌های خانوادگی با سهم ۷۶ درصد است.

میربهبودی ادامه داد: با همکاری نیروی انتظامی به منظور حفظ سلامت همشهریان با افرادی که بدون توجه به سلامت عمومی اقدام به تشکیل تجمعات کنند برخورد می شود.

فرماندار خاتم به منع تردد از ساعت ٢١ تا ٣ بامداد اشاره کرد و گفت: نیرو‌های پلیس راهور به‌ صورت محسوس و نامحسوس و دوربین‌های ترافیکی مستقر در جاده‌های شهرستان عبور و مرور در این ساعت را بررسی میکنند و خودرو‌های متخلف اعمال جریمه می‌شوند.

در پایان این جلسه به مناسبت هفته سلامت با اهدا لوح از زحمات سرپرست و مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.