سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹۸ بیمار دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: طی شبانه روز گذشته هزار و ۱۶۸ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که تست کرونای ۴۹۸ نفر از آن‌ها مثبت اعلام شد.

او با اشاره به فوت ۱۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته افزود: آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۸۶۴ فر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه هم اکنون ۶۲ بیمار کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان با وضعیت وخیم داریم افزود: تاکنون ۱۴ هزار و ۳۸۱ نفر در استان همدان در بخش بستری به ویروس کرونا مبتلا و ۳۵ هزار و ۸۲۵ نفر در بخش سرپایی به این ویروس مبتلا شده اند.

طاهری با تاکید بر اینکه روند ابتلا به ویروس کرونا در استان همچنان با شیب تند رو به افزایش است افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۷۵ نفر در شهرستان اسدآباد، ۷۹۰ نفر در بهار، ۸۹۳ نفر در تویسرکان، ۶۲۹ نفر در رزن، ۲۳۳ نفر در درگزین، ۲۷۱ نفر در فامنین، ۸۹۳ نفر در کبودراهنگ، ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در ملایر، هزار و ۸۹۰ نفر در نهاوند، ۵ هزار و ۲۴۷ نفر در همدان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

او ادامه داد: در این مدت ۳۶۰ غیر هم استانی هم در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به ویروس کرونا بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.