مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لوازم خانگی قاچاق یک میلیاردی

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از عرضه انواع لوازم خانگی قاچاق توسط فردی در شهرستان ساری با خبر شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی ۵ دستگاه لباسشویی و ۲ دستگاه تلویزیون قاچاق کشف شد.

او ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ضمن تحویل کالا‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

متلاشی شدن باند سارقان منزل در تنکابن

سرهنگ غلام حسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شعبانی گفت: پس از هماهنگی قضایی، متهمان که با تشکیل باندی ۴ نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد به دام افتاد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را در حین جابجایی مواد مخدر در محل سکونتش شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در بازرسی از منزل متهم بالغ بر ۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.