رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه نمایندگان دولت باید مجری قانون باشند، گفت : هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات را ندارد و ضروری است که هیات بازرسی تخلفات اداری را رصد کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : رفته رفته شاهد گرم شدن فضای انتخابات و رونق بحث‌ها و گفتمان‌های سیاسی هستیم و در این چارچوب برای مشارکت بیشتر احزاب و جریان‌های سیاسی تلاش خواهیم کرد.

او با اشاره به اهمیت جایگاه رای مردم در نظام اسلامی، گفت : می‌طلبد همه دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی و دوستداران کیان کشور برای پرشور شدن انتخابات و رقم خوردن مشارکت حداکثری در خرداد ماه تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر رعایت چهار اصل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات افزود: همه ما باید خود را در چارچوب قانون ببینیم، چرا که نماینده دولت هستیم و باید مجری انتخابات بوده و از بروز تخلفات پیشگیری کنیم.

خوش اقبال با بیان اینکه "هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولت برای انتخابات را ندارد" افزود: اولویت مجریان انتخابات، رعایت قانون است و همه تلاش ما برگزاری انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی و با مشارکت حداکثری است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: فرمانداران و بخشداران مسئول اتفاقات در حوزه خود هستند و مکلف اند که تخلفات انتخاباتی را همراه با مستندات اعلام و پیگیری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.