مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی از نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی در روستای نصرآباد شهرستان خوسف خبر داد.

آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به منظور تحقق شعار ارتباطی فراگیر و افزایش کیفیت ارتباطات روستایی، تجهیزات جدید مخابراتی در روستای نصرآباد خوسف نصب و راه اندازی شد.

او افزود: توسعه و پایداری ارتباطات و بهره مندی روستاییان از شبکه ارتباطی به روز، از اهداف اجرای این امر است که با تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه انجام شده است.

آذری نصر آباد بیان کرد: با نصب تجهیزات جدید مخابراتی و ارتقاء سیستم‌های ارتباطی در روستای نصرآباد خوسف، بستر و زیرساخت لازم برای برقراری ارتباطات تلفن ثابت و شبکه دیتا از قبیل اینترنت خانگی ADSL در این روستا فراهم شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روستای نصرآباد خوسف دارای ۲۰۰ خانوار است، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۶۶۶ نفر از نعمت راه اندازی تجهیزات مخابراتی به روز در این روستا برخوردار شدند.

او تصریح کرد: بهبود وضعیت پوشش همراه در استان از اولویت‌های مخابرات منطقه استان است و در این جهت اقدامات ارزنده‌ای نیز انجام شده که رضایت مندی مشترکین را به دنبال داشته است.

توسعه زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات جدید مخابراتی به همه مردم ضروری است و ظرفیت و کیفیت شبکه ملی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.