مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: پرونده تخلفاتی فروشنده تخم مرغ در شهر گرگان تشکیل و در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به انبار کردن و نگهداری تخم مرغ می‌کند موضوع در دستور پیگیری قرار گرفت.

او ادامه داد: بعد از بررسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، پرونده تخلفاتی این شخص به اتهام عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی به ارزش تخلفاتی بیش از یک میلیارد و ۱۲۱میلیون ریال در شعبه سوم بدوی این اداره کل درحال رسیدگی است.

نجف زاده افزود:با توجه به گرانی‌های اخیر در بازار و ضرورت جلوگیری از سوء استفاده بعضی از سودجویان فرصت طلب و آغاز ماه مبارک رمضان که تقاضا برای خرید افزایش می‌یابد، تعزیرات با همکاری نیرو‌های بسیجی و بازرسان صمت، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و... اقدامات خود را تشدید کرد.

او گفت: در این راستا نظارت بر فعالیت‌های تولیدی، مواد غذائی و عمده فروشان در اولویت اقدامات تعزیرات حکومتی قرار دارد.

او ازشهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی، احتکار، گران فروشی وسایر تخلفات، موضوع را به صورت حضوری، یا با تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.