مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشدید گشت های مشترک و بازرسی و نظارت بر واحدهای مرغداری ،کشتارگاه ها و مرغ فروشی ها در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: با توجه به شرایط فعلی و افزایش گزارشات و شکایات مردمی با تلفن ۱۳۵، این اداره کل برای حمایت از حقوق مصرف کننده، گشت‌های مشترک روزانه را در دستور کار قرار داد.

نجف زاده گفت: گشت‌های مشترک به صورت همه روزه با همکاری بازرسین سازمان صمت، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط در نوبت‌های صبح و عصر برای بازرسی از واحد‌های مرغداری، کشتارگاه و مرغ فروشی‌ها انجام می‌شود.

او گفت: بازرسان، احتکار مرغ در مرغداری و رعایت قیمت مصوب، جلوگیری از گران فروشی و.. را در قالب گشت‌های مشترک بررسی و با متخلفین طبق قانون برخورد می‌کنند.

عضوشورای قضائی استان افزود: از اول تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در قالب ۴۵ گروه بیش از ۲۰۰ واحدمرغداری، کشتارگاه و مرغ فروشی را بازرسی و برای ۴۹ واحد، پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال تشکیل دادند.

نجف زاده گفت: افراد متخلف، علاوه بر الزام به توزیع کالای مکشوفه درشبکه، به پرداخت بیش از ۴۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت نیز محکوم شدند.

او از همه شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از احتکار و گران فروشی مرغ و یا سایر تخلفات اقتصادی، بهداشتی و صنفی، کشتارگاه‌ها و مرغ فروشی‌ها مراتب را به صورت حضوری، یا با تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.