سلیمانی دشتکی وضعیت زیرساخت‌ها در پایانه مرزی چذابه را نامطلوب توصیف کرد و گفت: با برنامه‌های زیر منظم کاستی‌ها منطقه را رفع می‌کنیم.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس تصمیم‌های اتخاذ شده در جلسه ستاد اربعین استان در ۱۸ فروردین ماه مقرر شده بود مشکلات مختلف پایانه مرزی چذابه و شلمچه مورد بررسی قرار گیرند.

او افزود: در بررسی‌ها انجام شده از مرز چذابه علیرغم اقدام‌های بسیار خوبی که در این منطقه انجام شده، اما همچنان مشکلات زیادی وجود دارد که باید با برنامه ریزی‌های منظم و مدون و اجرای سریع آن‌ها شاهد رفع کاستی‌ها قبل از اربعین حسینی باشیم.

سلیمانی دشتکی وضعیت پارکینگ‌های مرز چذابه را مهم مشکل دانست و اظهار داشت: حصارکشی‌ها انجام شده، ولی زیرساخت زمین‌ها نیاز به آسفالت، جدول بندی، زوم بندی، آب و سایر امکانات رفاهی برای زائران دارد، ضمن اینکه مسیر پارکینگ‌ها تا پایانه باید مجدد آسفالت شود.

استاندار خوزستان از نبود نظم در مرکز بارانداز پایانه مرزی چذابه انتقاد کرد و ادامه داد: این مرکز باید به یک سرمایه گذار سپرده شود تا زیرساخت‌ها را قوی‌تر از گذشته احیا کرده و در قبال کاری که انجام می‌دهد درآمدزایی برای او خواهد داشت، البته شهرداری نیز کار‌های ارزنده و بسیار خوبی انجام داده، اما با سرمایه گذاری می‌توان وضعیت را بهبود بخشید.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان به وجود مشکلاتی در مسیر پایانه باربری و پایانه مسافربری اشاره کرد و بیان داشت: مسائل مذکور در شورای برنامه ریزی و ستاد اربعین استان مطرح و در این زمینه تصمیم‌هایی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.