رئیس پلیس راهور گلستان گفت: شهروندانی که بعد از ساعات افطار اقدام به اهداء خون کنند، در صورت اعمال جریمه در ساعات منع تردد نسبت به رفع جریمه آنان مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی رئیس پلیس راهور گلستان گفت:  به منظور تسهیل تردد روزه داران گرامی که قصد اهداء خون بعد از ساعات افطاری را دارند، لیست اهداء کنندگان خون از طریق اداره کل انتقال خون استان به پلیس راهور ارسال خواهد شد تا در صورت بروز جریمه در ساعات منع تردد بین ۲۲ الی ۰۳۰۰ بامداد، اقدام لازم در خصوص رفع جریمه آنان صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: شهروندان دقت کنند که این موضوع فقط مربوط به همان شبی است که نسبت به اهدا خون اقدام می‌کنند و در شب‌های دیگر منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه بامداد برقرار و در صورت تردد اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: کادر اداری مراکز انتقال خون که نیاز به تردد شبانه بعد از ساعات افطار به منظور ارایه خدمات لازم به مراجعان و اهداء کنندگان خون را دارند به منظور تسهیل تردد می‌توانند با مراجعه به پلیس راهور استان نسبت به اخذ مجوز تردد اقدام کرده تا انشاالله بیشترین مشارکت عمومی در اجرای این امر خداپسندانه صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.