قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

مهمترین امر در سپاه حفظ معنویت است

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌های سپاه و پایه و زیربنای تمام امور، حفظ معنویت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی به مناسبت دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: مقام معظم رهبری در کلامی فرموده اند، من از سپاه صد در صد راضی هستم، اما قانع نیستم.

او افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی، فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و نقشه مقاومت در جهان اسلام فعالیت‌های چشمگیری برای ملت بزرگ ایران داشته است.

نوفرستی بیان کرد: سپاه همیشه بر سر دو راهی‌ها زیبا عمل کرده است و مسیر خود را در طول انقلاب گم نکرده است و در بزنگاه‌ها در صحنه حضور داشته است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: یک سری انتظارات وجود دارد که مقام معظم رهبری از ما پاسداران دارند که حفظ روحیه جوانی در سپاه از جمله آنهاست و همیشه سپاه در جوانگرایی پیش قدم بوده است و امروز جوان‌ها در سپاه با همان روحیه و تلاش دوران جنگ مشغول به کار هستند.

او گفت: حفظ آمادگی، حفظ و گسترش نقشه مقاومت، ارزیابی واقعی از دشمن، داشتن روحیه و کار جهادی و حفظ معنویت در سپاه از نکات و انتظارات مقام معظم رهبری از این ارگان است.

نوفرستی افزود: پارسال ما در زمینه کمک‌های مومنانه تجلی روح ایمان و ولایت مداری را در ملت بزرگ ایران مشاهده کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از خاخام‌های یهودی در لندن گفته است روز پیروزی ما زمانی است که ما در تهران، ایران را تکه تکه کنیم و در این زمینه از هیچ راهی نباید غافل شویم و در زمینه هزینه‌های آن عربستان قول حمایت مالی را داده است؛ لذا ما باید در مذاکرات حواسمان به این نوع تفکر دشمن باشد، زیرا آن‌ها به دنبال حل کردن مشکلات اقتصادی ما نیستند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار