سردار حزنی گفت: مهمترین اقدام و اولویت قرارگاه محرومیت زدایی علاوه بر فعالیت‌ های عمرانی، رفع محرومیت در مناطق محروم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مراسم افتتاح ۳۷۰ طرح محرومیت زدایی خراسان جنوبی در زیرکوه، گفت: اقدام سپاه پاسداران برای اجرای طرح‌ های عمرانی در کنار دستگاه‌ های اجرایی اقدام مناسبی است.

او با اشاره به اقدامات خوب بسیج و سپاه در کنار سایر دستگاه‌ ها برای تکمیل طرح ها، افزود: کار‌های بزرگی در مناطق محروم اجرا شده و یا در حال انجام است.

سردار حزنی تصریح کرد: خوشحالیم از اینکه در کنار مردم هستیم و برای مردم کار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین مشکل و اولویت خراسان جنوبی را مشکل آب عنوان کرد و گفت: در این خصوص ساخت بند‌های خاکی در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به اقدامات قرارگاه شهید ناصری سپاه درخصوص ساخت بند‌ های خاکی در مناطق مختلف استان، گفت: با توجه به نتیجه بخش بودن این طرح، ساخت بند‌های خاکی در سایر مناطق استان نیز در اولویت است.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا استان هم گفت: امروز سپاه با همه قوا برای محرومیت زدایی به میدان آمده و اقدامات خوبی از سوی بسیج و سپاه در حال اجرا است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.