رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:امسال ۱۰ هزار ۲۳۳ پروژه محرومیت زدایی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در نشست خبری برنامه های سازمان بسیج سازندگی گفت: ظرفیت سازی و هدفمند سازی دو جنبه‌ی مهم برنامه جامع محرومیت زدایی است.

او یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی را افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی اعلام کرد و افزود: یکی از ماموریت‌های سازمان بسیج سازندگی به عنوان یک دستگاه اجرایی کمک به دولت و نهاد‌های انقلابی در اجرای پروژه‌های کوچک و زودبازده و محرومیت زدایی با اولویت مناطق روستایی و مناطق حاشیه شهر است.


بیشتر بخوانید


سردار زهرایی عنوان کرد: امسال ۱۰ هزار و ۲۳۳ پروژه محرومیت زدایی در برنامه این سازمان قرار گرفت و ۲۹۷ موافقت نامه و تفاهم نامه در تمام استان‌ها با دستگاه‌های اجرایی منعقد شده است.

افتتاح ۴۵۲ کارگاه اشتغالزایی در استان

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: فردا ۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۷۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه پروژه سالن ورزشی روستای افین شهرستان زیرکوه به نمایندگی از طرح‌های بسیج سازندگی استان با حضور مهمانان کشوری فردا ۱۷ آذر ماه افتتاح خواهد شد، افزود: برای ساخت این پروژه محرومیت زدایی که به نام و یاد شهید فخری زاده نامگذاری شده است ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

هنری با اشاره به اینکه ۴۵۲ کارگاه اشتغالزایی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ذیل صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی افتتاح می‌شود، بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی ۵۲۲ پروژه محرومیت‌زدا با اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، خیران و بسیج سازندگی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.