۷۰ هزار سبد کالای رضوی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد اسماعیل امامزاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران از توزیع ۷۰ هزار سبد کالای رضوی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان مازندران خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی و سبد کالا به همت خادمیاران رضوی در سراسر استان توزریع می‌شود.

او با اشاره به خدمات رسانی خادمیاران رضوی در طول ماه مبارک رمضان در مازندران، افزود: در ماه رحمت جوانان و خادمیاران رضوی از نظر امام راحل به فطرت پاک انسانی نزدیک‌تر هستند و بهتر می‌توانند امام و ولایت را درک کنند با تمام توان برای خدمت رسانی به نیازمندان پای کار هستند و تلاش داریم تا با کمک هم خدمات بهتری به نیازمندان ارائه می‌شود.

امامزاده گفت: ۷۰ هزار سبد کالا در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان در نظر گرفته شده است که براساس هر سبد ۵۰۰ هزار تومان قریب به ۳۵ میلیارد تومان سبد کالا توسط خادمیاران رضوی در بین محرومان توزیع می‌شود.

او افزود: ۱۰۰ گوسفند قربانی در ماه گذشته و به صورت بهداشتی در اختیار افراد کم برخوردار در مازندران قرار گرفت.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران در ادامه با اشاره به خدمات مردم محور خادمیاران رضوی در شهرستان‌های مختلف، گفت: با مطالعه تشکل‌های مردمی دنیا به جرات می‌توان گفت که قوی‌ترین و مردمی‌ترین تشکیلات مردم محور و مردم پایه را آستان قدس رضوی دارد و در استان مازندران ۱۶ هزار نفر خادمیار داوطلب داریم که ۶ ساعت در هفته پای کار امام رضا (ع) در شهر‌های خود هستند.

او در تعریفی از خادمیار افزود: خادمیار کسی است که داوطلب خدمت است و با ثبت نام در سامانه، حداقل ۶ ساعت در هفته پای کار امام رضا (ع) در شهر خود است و با ساماندهی در کانون محلی و تخصصی، خدمتی را ارائه می‌دهد که مناسب با نیاز جامعه هدف و تخصص و مهارت خود است.

امامزاده با اعلام اینکه مازندران دارای ۶۵۰ کانون خدمت رضوی است، گفت: از این تعداد، ۳۵۰ کانون محله‌ای و ۳۰۰ کانون تخصصی در شهر و روستا مستقر هستند که کانون محلات ما با محوریت مساجد و مرکزیت امام جماعت مسجد فعالت دارند و دارای ساختار هستند و برای برطرف کردن جامعه هدف جغرافیایی خود با کمک کانون‌های تخصصی اقدام می‌کنند.

او افزود: حفظ شان و منزلت افراد برای مهمترین اولویت در ارائه خدمات است و تلاش داریم تا خدمات با حفظ آبروی خدمات گیرنده ارائه شود و شان و منزلت افراد حفظ شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: تبلیغات کار ما به دور از ریا و ظاهرسازی است و با توجه به اینکه مردم به سمت امام رضا (ع) ارادت دارند با راه اندازی دفاتر در شهرستان‌های استان، کمک‌های مختلفی به این دفاتر آستان قدس رضوی ارائه می‌شود.

امامزاده در رابطه با میزان اعتبارات مالی کانون‌های خدمت رضوی مازندران، گفت: هیچ گونه اعتبار مالی از سوی آستان قدس و کمک‌های به ما ارائه نمی‌شود و همه امور با همکاری و همیاری مردم انجام می‌شود که امیدواریم با ارائه خدمات هر چه بهتر، با رفع نیاز نیازمندان شاهد جامعه‌ای به دور از فقر و تنگدستی و ناهنجاری‌های مختلف ناشی از آن باشیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار