دیدار خادمیاران رضوی با امام جمعه بابل

خادمیاران رضوی در دومین روز از عید نوروز با امام جمعه شهرستان بابل دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مسئولان ستادی دبیرخانه کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل در دومین روز از عید سعید نوروز با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وعید سعید نوروز، گفت: بزرگترین خدمتی که می‌توان برای بشریت انجام داد رساندن انسان به سعادت و کمال و هدایت است و مهمترین اهداف همه انبیاء الهی این بوده که دست انسان‌ها را بگیرند و آن‌ها را به کمال برسانند.

او افزود:شما که خادم امام مهربانی‌ها هستید مسیر هدایت پیامبر اسلام (ص) را ادامه می‌دهید.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: بنده خانواده‌های آبرومند، اما کم بضاعت در شهر بابل و اطراف رامی شناسم که دست نیازبه هیچ نهاد یا مرکزخیریه‌ای دراز نمی‌کنند، اما حساب آستان قدس رضوی با مراکزخیریه متفاوت است، چون شما خادمیاران رضوی نماینده‌هایی الهی در مقابل محرومان و نیازمندان هستید و وظیفه سنگینی را بر عهده دارید.

او افزود: افتخار خدمت در حرم مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افتخار بزرگی است و باید به شما خادمیاران عزیز تبریک بگویم که چنین افتخاری نصیب شما شده است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: برای توسعه فرهنگ رضوی و خدمتگزاری در شهرستان بابل و نشر احادیث مربوط به حضرت امام رضا (ع) همه می‌تواند به توسعه اخلاق محوری در جامعه کمک کنند و ما رتبه‌ای بالاتر از ائمه اطهار (ع) نداریم و برای همه موضوعات باید به سیره و روش زندگی آن بزرگان متوسل شویم.

محمود جعفرزاده دبیرکانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل نیز در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و ایام شعبانیه با اشاره به رزمایش مومنانه خادمیاران رضوی بابل، گفت:خادمیاران رضوی با همکاری خیرخواهانه خیران بابلی در ایام عید نوروز بیش از۱۶۰۰ سبد معیشتی به ارزش ریالی هرسبد۲۵۰هزار تومان تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کردند.

او با اشاره به استقبال ویژه از نام ائمه اطهار (ع) در شهرستان بابل، افزود: شهروندان وخیران نیک اندیش بابلی ارادت بسیار به امام رضا (ع) دارند و شاهد عضویت حدود ۱۶۰۰ نفر خادمیار از این شهرستان و تشکیل ‌۲۱ کانون محلات و تخصصی در بابل هستیم.

دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل گفت:خادمیاران می‌توانند از ظرفیت‌های همکاری پزشکان، مشاوران مهندسان، دیگر متخصصان در زمینه‌های مربوط به فعالیت خود کمک بگیرند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار