معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از رتبه بیست و چهارم آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا در بین استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، درستی  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با وجود رتبه  بیست و چهارم تعداد فوتی‌ها و مراجعان سرپایی بیماری کرونا به بیمارستان‌های استان آذربایجان شرقی روز به روز در حال افزایش بوده و این زنگ هشداری برای مردم مبنی بر ضرورت رعایت ضوابط بهداشتی است.

او از آغاز پویشی تحت عنوان به خاطر حمایت از مدافعان سلامت یک هفته در منزل می‌مانیم خبر داد و از هم استانی‌ها خواست به این پویش بپیوندند.

درستی در ادامه با اشاره به آغاز هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه و تعیین شعار ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر به مناسبت این هفته، گفت: همراهی با مدافعان سلامت برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر، مشارکت اجتماعی، همدلی و وفاق ملی برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر و آموزه‌های دینی و پیوند نهاد‌های مذهبی و نظام سلامت برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و امتحان به ترتیب به عنوان شعار‌های سه روز اول هفته سلامت نامگذاری شده‌اند.

او ارتقای نظام شبکه بهداشتی، درمانی و مراقبت‌های بهداشتی اولیه، رسانه‌ها، آموزش و فرهنگ سازی، پژوهش فناوری، پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید و مشارکت‌های بین بخشی و مسئولیت اجتماعی برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر را از شعار‌های دیگر روز‌های باقیمانده هفته سلامت عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.