معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ثبت رکوردی جدید در تعداد بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  رجایی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان آذربایجان‌شرقی به یک هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است که بالاترین میزان از زمان همه گیری کرونا از اسفند سال ۹۸ محسوب می‌شود.

او افزود: هر روز بر تعداد بیماران مراجعه کننده و بستری‌های کرونایی استان افزوده می‌شود و یک پنجم مجموع بستری‌های کرونایی، معادل حدود ۳۰۰ نفر بدحال بوده و در بخش‌های آی. سی. یو بستری هستند.

او گفت: تقریبا هر روز بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی مراجعه کننده به اورژانس‌ها را داریم که منجر به بستری می‌شوند و تعداد کل مراجعین به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به دلیل ابتلا به کرونا بیش از این تعداد است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هر روز جلسات متعددی در بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش ظرفیت تخت‌های بستری مبتلایان به کرونا برگزار می‌کنیم.

او گفت: برای ارائه خدمات به مبتلایان به ویروس کرونا ناگزیر از کاستن تعداد تخت‌های سایر بخش‌های بیمارستانی هستیم تا ظرفیت‌هایی جدیدی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار