مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مقدمات انتقال یک دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت نزدیک به ۲۰۰ لیتر در دقیقه به مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) فراهم شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با موافقت شورای کرونای دانشگاه، برنامه ریزی معاونت غذا و دارو و پیگیری‌های کارشناسان مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه و همکاری خوب مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)، مقدمات انتقال یک دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت نزدیک به ۲۰۰ لیتر در دقیقه به مرکز مذکور فراهم گردید.

او گفت : با نصب این دستگاه ظرفیت تولید اکسیژن به روش مرکزی (PSA) در مرکز امام خمینی (ره) به بیش از ۵۰۰ لیتر در دقیقه رسید و ضریب اطمینان را برای بیماران کرونایی تا حد قابل توجهی ارتقاء یافت.

شیرزادیان افزود : عملکرد دانشگاه در حوزه تامین اکسیژن طبی بسیار کم نظیر است و در آینده نزدیک یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر با ظرفیت ۶۰۰ لیتر برای مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) تامین خواهد شد که در اینصورت مشکل تامین اکسیژن در این مرکز کاملا مرتفع خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.