مدیرکل راه و شهرسازی فارس، گفت: ۷۳ کیلومتر از محور شریانی فسا – داراب – بندرعباس حدفاصل فسا و داراب در دست ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس، بیان کرد: این مسیر به عنوان یکی از محور‌های شریانی و محور ارتباطی استان فارس به استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان است که عملیات تبدیل آن به بزرگراه در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد.

او، تصریح کرد: تاکنون حد فاصل شهرستان‌های شیراز، سروستان، فسا (تقاطع جلیان) و تقاطع زرین دشت-داراب و داراب جنت شهر جمعا به طول ۲۰۹ کیلومتر به پایان رسیده که باقیمانده حدفاصل تقاطع جلیان تا تقاطع زرین دشت (بین شهرستان‌های فسا و داراب) به طول ۵۰ کیلومتر و و کمربندی شهر داراب به طول ۴ کیلومتر و جنت شهر به سمت رستاق به طول ۱۹ کیلومتر  از سوی پیمانکار در  دست اجرا است.

زاهدی، ادامه داد: از جمع ۷۳ کیلومتر در حال اجرا حدود ۲۰ کیلومتر آن آماده آسفالت است که طبق برنامه ریزی انجام شده علاوه بر دستگاه‌ها و ماشین آلاتی که در حال حاضر در محدوده شهرستان‌های فسا و داراب در حال انجام عملیات راهسازی است مقرر شد تعدادی  دستگاه‌ راهسازی اضافه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس،  افزود: انتظار می رود با تامین اعتبارات لازم و به موقع بتوانیم امسال و سال آینده باقیمانده عملیات اجرایی حدفاصل شهرستان‌های داراب و فسا که بسیار پرتردد است را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار