واکسن کرونا به دانشجویان وزارت علوم تزریق می‌شود؟

وزیر علوم به بیان توضیحاتی درباره آخرین رایزنی‌های انجام‌شده با وزارت بهداشت برای تزریق واکسن کرونا به دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم پرداخت.

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات وزارت علوم برای برگزاری امتحانات پایان ترم گفت: با توجه به شرایط فعلی، امتحانات پایان ترم مجازی خواهد بود. برگزاری کلاس‌های عملی هم بستگی به شرایط دارد. 

وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: سال گذشته هم برای برگزاری کلاس‌های عملی مشکل داشتیم که برگزاری آنها را به تابستان موکول کردیم. اگر در تابستان امسال هم شرایط برگزاری کلاس‌های عملی فراهم شود حتماً این اقدام را انجام خواهیم داد.

اگر رنگ‌بندی شهرها آبی شود کلاس‌های عملی برگزار می‌شود

غلامی اظهار کرد: اگر شرایط شیوع کرونا در کشور آرام و وضعیت رنگ‌بندی شهرها آبی شود، از این امکان برای جبران کلاس‌های عملی دانشجویان استفاده خواهیم کرد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ادامه درباره نتیجه آخرین رایزنی‌ها  برای تزریق واکسن کرونا به دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم توضیح داد: همه این مسائل را به وزارت بهداشت واگذار کردیم؛ درباره بحث واکسیناسیون خانواده دانشگاهی وزارت علوم صحبتی خارج از روال نداشتیم.

لزوم ایجاد شرایط برابر بین دانشجویان وزارتین برای تزریق واکسن کرونا

غلامی ادامه داد: خواهش ما از وزیر بهداشت این بوده که اگر قرار است در مجموعه دانشگاهی وزارت بهداشت در حد عمومی تزریق واکسن به دانشجویان انجام شود، در شرایط مساوی اولویت واکسیناسیون دانشجویان را به مجموعه دانشجویان وزارت علوم هم تسری دهند.

وزیر علوم توضیح داد: علاقه‌مند هستیم آموزش‌های حضوری هر چه زودتر شکل بگیرد و دانشجویان در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند. اگر در سایه تزریق واکسن این امر محقق شود از آن استقبال می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای وزیر اگر که واقعا به فکر ما دانشجوها هستید ما واکسن نمیخایم. کدوم واکسن اونایی که ساختید یا وارد کردید؟همشونو خودتون بزنید اگر راست میگید این بیماری طبق گفته خود وزیر بهداشت با واکسناسیون از بین نمیره و تنها راهشم فعلا پیشگیری هستش. اگر نگران سلامتی ما هستید کنکور رو کمی به تعویق بیندازید در این شرایط و عدالت اموزشی رو رعایت کنید بسیاری دانشجوها خودشون درگیر نشده باشن اطرافیانشون درگیرن و از برنامه عقب موندن. حتما نباید همه کف و خون بالا بیارن تا شما به این نتیجه برسید که عجله لازم نیست. هی مردم میمیرن دوهفته تعطیلی میدین دوباره تکرار همین قضیه..... چه سودی میبرن یک عده ای از این عجله و شل کن سفت کن..... نکنید این کارهارو.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه دانشجوهام مسنن و جزو اقشار آسیب پذیر در مقابل کرونان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
باش تا واکسن بزنیم
آخرین اخبار