مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰۰ متقاضی طرح ملی مسکن در استان حساب افتتاح کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون برای ۷۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان حساب بانکی افتتاح شده و بانک مسکن به عنوان بانک عامل، پرداخت تسهیلات این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.
 
نیک اقبالی افزود: تا کنون واحد‌های مسکونی برای ۵۳۵ تن از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه ۱۱هزارو ۴۴۶ تن در طرح اقدام ملی مسکن در مناطق مختلف استان ثبت نام کرده اند، اضافه کرد: از این تعداد چهار هزار و ۳۹۶ تن در یاسوج، ۲هزار و۱۵۹ تن در دوگنبدان،۵۲۱ واحد در دهدشت، یک هزار و۴۸۶ متقاضی در سی سخت، ۳۵۹ تن در چرام و ۴۸ متقاضی در لیکک برای خانه دار شدن ثبت نام کرده اند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: احداث یک هزار و۹۵۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان به تصویب رسیده که از این تعداد یک هزار واحد در یاسوج،۵۰۰ واحد در دوگنبدان،۲۶۰ واحد در دهدشت،۱۰۰ واحد در سی سخت،۵۰ واحد چرام و۴۰ واحد مسکونی دیگر در لیکک پیش بینی شده است.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهر دوگنبدان ۲۵درصد پیشرفت کاری دارد افزود: احداث ۲۸۸ واحد مسکونی در این شهرستان تعریف و مشخص شده است.
 
او ادامه داد: ۲۱۷ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در گچساران تایید نهایی، ۴۳۷ نفر وجه پرداخت و برای ۱۲۸ تن افتتاح حساب بانکی شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تاکید کرد: تاکنون ۴۳۷ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان سهم آورده پرداخت کرده اند.
 
نیک اقبالی افزود: این متقاضیان ۲۸۰میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال سهم آورده پرداخت کرده اند.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.