دکتر جوانیان گفت:هنوز به قله موج چهارم کرونا در مازندران نرسیده ایم و احتمالا یک یا دو هفته آینده به این نقطه خواهیم رسید.

دکترمصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هنوز به قله موج چهارم کرونا در استان نرسیده ایم، گفت:هنوز تا اوج موج چهارم فاصله داشته و احتمالا یک یا دو هفته آینده به این نقطه خواهیم رسید.

او افزود:متاسفانه تعداد بیماران کرونایی در کشور و از جمله در مازندران رو به افزایش بوده و با توجه به اینکه جمعیت زیادی هنوز به این بیماری مبتلا نشده و حتی آن‌هایی که مبتلا شدند هم شانس ابتلای مجدد را دارند پیش بینی می‌شود تعداد کرونایی‌ها در استان بیشتر شود.

دکترمصطفی جوانیان گفت:اگر مردم شیوه نامه‌ها را رعایت کرده، استفاده از ماسک را جدی بگیرند و از تجمع و دورهمی‌ها خودداری کنند مسما سرعت انتشار ویروس کمتر شده و ما سریع‌تر به مرحله کاهش این موج جدید خواهیم رسید.

او افزود:متاسفانه میزان رعایت قرنطینه بسیار پایین است و قرنطینه مناسبی انجام نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:حتی اگر قرنطینه هم به سختی اجرا شود ولی مردم به دورهمی‌های خود ادامه دهند نتیجه‌ای نخواهد داشت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار