تزریق واکسن کرونا برای سالمندان شهرستان بابل در مرکز نگهداری سالمندان باب‌الحوائج انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: تزریق واکسن کرونا برای سالمندان شهرستان بابل امروز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه بعد از تمهیدات لازم در حضور دکتر گوهردهی مدیرکل بهزیستی استان و جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل آغاز شد.

او افزود: سالمندان هم در اولویت اول واکسیناسیون در سند ملی واکسیناسیون کشوری قرار دارند و در کنار جانبازان و پرسنل بهداشتی و درمانی که در خط اول مبارزه با کرونا قرار دارند در یک اولویت قرار داده شده است.

دکتر جوانیان گفت: امیدواریم با موفقیت بتوانیم برای تمامی سالمندان را در ظرف یک هفته آینده در شهرستان بابل واکسیناسیون کامل انجام دهیم.

دکتر گوهردهی مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه این مراسم، گفت: اولین روز واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز اقامتی و حمایتی بهزیستی در مازندران امروز در کنار دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه آغاز شد.

او افزود: امیدواریم ظرف روز‌های آینده همه مراکز اقامتی ما در استان که سالمندان را تحت پوشش دارند به صورت فراگیر همه تحت واکسیناسیون قرار گیرند.

دکتر گوهردهی گفت: در فاز اول بیش از ۳۱۰ سالمند مقیم این مراکز را تحت پوشش این واکسیناسیون قرار خواهیم داد و امیدواریم در فاز‌های بعدی بقیه عزیزانی که در این مراکز نگهداری می‌شوند هم تحت واکسیناسیون قرار بگیرند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار