رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جیرفت گفت: تریلر حادثه دیده در محور ارتباطی جیرفت ـ جبالبارز از جاده خارج و این محور کاملا بازگشایی شد.

اکبر سلیمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: عصر امروز یک دستگاه تریلر در محور جیرفت به سمت جبالبارز و کرمان در حال حرکت بود که در خروجی دهانه تونل تیر، دچار حریق شد و به دنبال آن تردد به کندی صورت می گرفت.

او افزود: راهداران در اولین لحظات حادثه با حضور در محل تونل، اقدام به پاکسازی اولیه یک لاین جاده کردند تا با توجه به حجم تردد در این محور از حجم ترافیک ایجاد شده کاسته شود.

سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر در این محور با تلاش نیرو‌های راهداری و ماشین آلات سنگین، تریلر حادثه دیده از دهانه تونل خارج و در حاشیه محور قرار گرفت تا مسیر تردد کاملاً باز و ترافیک روان شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت با اشاره به پاکسازی محل حادثه که بر اثر نفوذ نفت گاز در بستر راه لغزندگی ایجاد کرده بود، بیان داشت: در حال حاضر نیرو‌های راهدار تا روان‌تر شدن ترافیک در محل حادثه حضور دارند.

سلیمانی با بیان اینکه علت حادثه نقص فنی وسیله نقلیه اعلام شده است، گفت: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و به دستگاه تونل هیچ گونه خسارتی وارد نشده، اما به علائم ایمنی حاشیه راه خسارت جزئی وارد شده است که به همت راهداران این علائم به زودی نصب و جایگزین خواهد شد.

سلیمانی از فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب استان و نیرو‌های آتش نشانی جبالبارز برای کمک در برقراری ایمنی تردد و فراهم کردن شرایط بازگشایی مسیر با تلاش راهداران تشکر کرد.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت از رانندگان خواست: به دلیل تردد سنگین کامیون‌ها تا دو ماه آینده در این محور، جوانب احتیاط را رعایت و از سرعت و سبقت‌های نابجا جداً پرهیز و در زمان بروز هرگونه حوادث ترافیکی با راهداران که ملبس به لباس سازمانی و مشخص هستند، همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.